Varbergs Bordtennisklubb

BT-hallen

BT-hallen en av landets absolut finaste träningsanläggningar för bordtennis.

Sommaren och hösten 2016 renoverarades stora delar av BT-hallen. Allt detta gjordes möjligt tack vare ett fantastiskt stöd från Sparbanksstiftelsen Varberg Länk till annan webbplats..

I anläggningen ingår 2 st bordennishallar, A-hallen med 10 bord och B-hallen med 4 bord. Omklädningsrum med dusch och bastu finns i samma plan som hallarna.

På övervåningen finns ett stort mysigt samlingsrum med en soffgrupp och TV. Bord och stolar (ca 35 sittplatser). Fritt trådlöst internet via fiber finns också att tillgå för våra gäster och medlemmar. Här hittar du också ett fullt utrustat kök.

Vi erbjuder totalt 26 bäddar fördelat på 5 sovrum som ligger vägg i vägg med samlingsrummet.

Ett stort tack till Colorama i Varberg Länk till annan webbplats. och Myhres & Coey Länk till annan webbplats.. Myhres & Coey har i stora delar stått för samordning och logistik i renoveringen av spelarentrén och övervåning/klubbrum samt med ett stort engagemang, skicklighet och finurlighet lykats få dessa äldre utrymmen att andas Varbergs Bordtennisklubb anno 2016.

Intresserade av att hyra BT-hallen? Tveka inte att höra av Er till oss på varbergsbtk@gmail.com eller tfn. 076-0203544.

Publicerad: 2022-09-12

Senast uppdaterad: 2022-09-12