Gå till innehåll
Varbergs Bordtennisklubb

Passersystem BT-hallen

Vi kommer att upprätta ett nyckelkontrakt med alla som önskar hyra en nyckelbricka av Varbergs Bordtennisklubb. Villkor, se nedan.

Nyckelkontraktet kan tecknas av:

• Medlem som fyllt 16 år och som har betalt träningsavgift*.
  • Vårdnadshavare till yngre medlen (t.o.m. 15 år) där vårdnadshavaren löst medlemskap och den yngre medlemmen betalt träningsavgift**.
  • Gäst godkänd av Varbergs Bordtennisklubbs styrelse som har betalt träningsavgift samt avgift motsvarande medlemsavgift.

Nyckelbrickan är personlig och får inte lånas ut eller överlåtas. Nyckelbrickan får ej märkas så att den i orätta händer kan missbrukas. Nyckelbrickan stryks i register den 1:e oktober varje år om medlems- och träningsavgift ej har kommit Varbergs BTK tillhanda. Nyckelbrickan ska återlämnas om medlemskapet avslutas. Varbergs BTK kommer att återkalla nyckelbrickan om den missbrukas. För kännedom: Alla passeringar som görs med nyckelbrickan registreras.

*Äldre medlemmar (16 år-) har rätt att nyttja nyckelbrickan och BT-hallen utanför ordinarie träningstider och när hallen inte är bokad för att spela/träna bordtennis. Det finns även möjlighet att tillsammans med en icke medlem spela/träna bordtennis om denne betalar en avgift om 50 kronor/timme. Max 10 ggr/säsong gäller (därefter betalas full träningsavgift samt medlemsavgift). Avgiften betalas med swish till Varbergs BTK på nummer 123 421 17 51. Betalningen märkes med PMM (”pingis med medlem”) och medlemmens namn.

**Vårdnadshavare (med medlemskap) till yngre medlem (t.o.m. 15 år) har utanför ordinarie träningstider och när hallen inte är bokad rätt att nyttja nyckelbrickan och BT-hallen tillsammans med sitt barn som är medlen för att spela/träna bordtennis.

Avgiften för nyckelbrickan är 300 kr. Betalas kontant eller med swish.(Vårdnadshavare till yngre medlem t.o.m. 15 år betalar också av årsmötet fastställd medlemsavgift om man inte redan är medlem).

Väl mött! Styrelsen

Publicerad: 2022-09-12